14 January 2011

Надад хийж өгч байна гэж бод

1.Хүмүүс чиний хичээл зүтгэлийг үнэлэхгүй,эсвэл
  Хийсэн зүйлийг чинь ер анзаарахгүй байж болох юм.
 Тэр ч бүү хэл өөр хүн чиний өмнөөс магтуулж ч магад.
 Гэсэн ч чи хийсээр л бай. Надад хийж өгч байна гэж бод.
 Учир нь энэ бол чиний үйлчлэл бөгөөд
  Дуугай байх нь Миний таалалд нйицдэг юм.
 2. Чиний хийсэн ажил гологдох цаг чбайж болох...
     Бэлтгэсэн зүйл чинь хойшлогдох юмуу
     Бүүр хэрэгсэхгүй байж болж ч болох юм.
     Гэсэн ч чи хийсээр бай.Надад хийж өгч байгаа гэж бод.
     Учир нь би бүгдийг харж байгаа бөгөөд
     Чиний гарын ажлыг Би ерөөнө.

3. Чи хамаг хүчээрээ хичээж хийсэн ч үр дүнгүй болж ч магад.
    Хэн нэгэнд чи үнэт цаг хугацаа болон хүчээ золиослон тусалсан ч
  Ямар ч талархлын урмын үг сонсохгүй байж магад.
  Гэсэн ч чи хийсээр бай.Надад хийж өгч байгаа гэж бод.
  Учир нь би чиний шагнал бөгөөд Би чамд төлөх болно.
4. Чи бусдыг бодож замаасаа хазайж явах цаг байсан ч
    Тэд чамайг ойшоохгүй үлдээх мөч байж магад.
    Чи ажилдаа шударга үнэнч байтал
    Чамаас дор нэгэн дэвших үе байж болно.
    Гэсэн ч чи хийсээр бай. Надад хийж өгч байна гэж бод.
5. Хэн нэгнийг чи уучилсаны хариуд
    харин ч бүүр ихээр чамайг гомдоож болох...
    Чи бусдад ивээл болохыг хүстэл
     харин тэд чиний сайхан сэтгэлийг ашиглахыг бодсон байж болох юм.
    Гэсэн ч чих хий. Надад хийж өгч байна гэж бод.
    Учир нь Би чиний сэтгэлийг мэднэ.Би чамайг тайвшруулна.
6. Чи үнэнийг хэлтэл Буруутаж үлдэж магад.
    Сайн санаагаар хийсэн байтал бүүр буруутаж магад.
    Гэсэн ч чи хий. Надад хийж өгч байна гэж бод.
    Учир нь Би чамайг ойлгодог бөгөөд
    Би чиний сэтгэлийг унагаахгүй.
7. Заримдаа амалсанаа биелүүлэхээр
     Хийх дуртай зүйлээсээ татгалзах үе байж болно.
     Өөрийгөө зориулсанаас болж өөрийн таалалыг золиослох цаг ирж            магад. 
    Гэсэн ч чи хий. Надад хийж өгч байна гэж бод.
    учир нь Би чиний найз бөгөөд БИ чамтай хамт байж ерөөх болно.

No comments:

Post a Comment